Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
 Found in other databases:Periodicals (17)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: <.>II=ПУ56/2016/3<.>
Total number of found documents : 2
Shown documents from 1 till 2
1.


   
    Роль бінарної лекції в розвитку професійної компетенції лікарів первинного контакту [Text] = The role of dual lecturing in the development of professional skills of primary health care doctors / О. М. Хвисюк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 3. - С. 6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Annotation: Подано досвід упровадження інноваційної технології у процес безперервного професійного розвитку лікарів первинної ланки, який побудований відповідно до принципів менеджменту та маркетингу. Використання в навчальному процесі особливої форми лекції — бінарної— спонукає слухачів долучитися до дискусії, розкриває професіоналізм педагогів, створює можливість інтегрувати знання з різних галузей медицини. Неодноразово було проведено анкетування лікарів у різних аудиторіях під час різних за тематикою бінарних лекцій. Отримані результати опрацьовано і зроблено висновки: позитивне ставлення слухачів до зазначеної інновації дає змогу вважати перспективним подальше впровадження проблемно-орієнтованих технологій у процесі підготовки лікарів різних спеціальностей
Additional Access Points:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Цодікова, О. А.
Корж, О. М.
Бринцова, С. С.
Рожнов, О. О.
Лапіна, І. Г.

There are no free copies

Find similar

2.


   
    Новітні аспекти післядипломної підготовки психіатрів у діяльності опорної кафедри [Text] = Latest issues of postgraduate training of psychiatrists in supporting chair performance / В. М. Козідубова [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 3. - С. 11-15. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Annotation: Наведено дані про освітні й інформаційні технології викладання психіатрії в умовах опорної та одно- профільних кафедр. Підкреслюється значення комп’ютерних технологій, навчальних фільмів для оптимізації формування знань під час післядипломної підготовки спеціалістів і в разі надання медичної допомоги пацієнтам. Подано інформацію про можливості заохочення слухачів до самостійної підготовки; наводяться дані про технології контролю знань для об’єктивізації кінцевих результатів. Розглядаються питання впровадження нових знань у практику охорони здоров’я на основі адаптованої клінічної настанови спектра аутизму в дорослих, зважаючи на показники діагностичної оцінки на моделі мультидисциплінарної роботи під час виявлення патології та надання комплексної допомоги пацієнтам. Надання викладачам профільних кафедр і слухачам на різних циклах підготовки інформації з актуальних питань діагностики та лікування маловивчених форм психічної патології допомагає в професійній підготовці спеціалістів-психіатрів
Additional Access Points:
Козідубова, В. М.
Долуда, С. М.
Гончаров, В. Є.
Баричева, Е. М.
Брагін, Р. Б.
Гурницький, О. В.
Світлична, О. В.
Шейніна, Т. Л.
Щербань, В. О.

There are no free copies

Find similar

 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)